Σελίδες

19/1/13

"Απόκλιση" της Βερόνικα Ροθ

Πολύ καιρό ήθελα να διαβάσω αυτό το βιβλίο, αλλά δεν μου δόθηκε η ευκαιρία, μιας και δεν είχε κυκλοφορήσει στην Ελλάδα. Όταν κυκλοφόρησε, λοιπόν, έτρεξα να το αγοράσω αμέσως. Η "Απόκλιση" έχει μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες και πρόκειται να μεταφερθεί και στην μεγάλη οθόνη. Έχει αγαπηθεί από όλα τα αναγνωστικά κοινά και έχει κερδίσει χιλιάδες αναγνώστες. Περί τίνος πρόκειται, λοιπόν;
Το βιβλίο είναι γραμμένο σε πρώτο πρόσωπο. Αφηγείται η Τρις Πράιορ, ένα δεκαεξάχρονο κορίτσι όπου ζει σε ένα δυστοπικό Σικάγο. Η κοινωνία χωρίζεται σε πέντε φατρίες, οργανωμένες έτσι ώστε να καλλιεργήσουν ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό. Αυτές, λοιπόν, είναι η Πολυμάθεια για τους Πολυμαθείς, η Γενναιότητα για τους Ατρόμητους, η Απάρνηση για τους Ανιδιοτελείς, η Ομόνοια για τους Ειρηνικούς και η Ειλικρίνεια για τους Ειλικρινείς. Κάθε δεκαεξάχρονος ή δεκαεξάχρονη πρέπει να επιλέξουν σε ποια φατρία θα ενταχθούν και, αφού επιλέξουν, ακολουθεί ένα στάδιο μύησης στην φατρία αυτή. Η Τρις, όμως, θα κάνει μια επιλογή όπου θα τους εκπλήξει όλους-ακόμη και την ίδια. Στα πλαίσια της ανταγωνιστικής μύησης που ακολουθεί, η Τρις πρέπει να αγωνιστεί για να παραμείνει στην φατρία που επέλεξε, να ανακαλύψει πως δεν είναι όλοι οι άνθρωποι αυτό που δείχνουν, να μάθει να προφυλάσσει τον εαυτό της και να κρατήσει το μυστικό της ασφαλές-ένα μυστικό που, αν μαθευτεί, θα την σκοτώσει.

Τι να πω για την "Απόκλιση"; Δεν μπορώ καν να περιγράψω το πόσο πολύ λάτρεψα αυτό το βιβλίο! Πραγματικά με μάγεψε, δεν μπορούσα να το αφήσω από τα χέρια μου και κατάφερα να το τελειώσω σε μόλις δύο ημέρες. Έχω διαβάσει πολλά βιβλία, αλλά καμιά ηρωίδα δεν ήταν σαν την Τρις. Η Τρις μπορεί να φροντίσει τον εαυτό της, δεν φοβάται να πει αυτό που νιώθει, ξέρει τι θέλει και πολεμά για να το κερδίσει. Είναι, αναμφίβολα, η αγαπημένη μου ηρωίδα. Όσο για τον άλλο αγαπημένο μου χαρακτήρα, δεν θα πω τίποτα επειδή δεν θέλω να αποκαλύψω κάτι. Πρέπει να το διαβάσετε και μόνοι σας για να τον ανακαλύψετε! Η "Απόκλιση" έγινε ένα από τα πολύ αγαπημένα μου βιβλία και κυριολεκτικά πεθαίνω για να διαβάσω την συνέχεια! Δώστε μια ευκαιρία σε αυτό το βιβλίο γιατί αξίζει τον κόπο. Δεν θα το μετανιώσετε!


Η βαθμολογία μου: 10/10 αστέρια





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου